torsdag 20. mars 2014

"dere trodde kanskje jeg var død..."

"Men det er jeg altså ikke..."

Denne uka har jeg hatt så mye å gjøre at det har vært umulig å fått presset inn bloggen i den hektiske planen min. NOT! Jeg har ikke gjort noe som helst siden lørdag. Det er ikke så gøy med ferie her i Ixtepec. Bankkortet bestemte seg for å dø...igjen. Så jeg har ikke hatt penger til å dra på Liverpool, det får bli en annen gang igjen. Her kommer i alle fall en oversikt over hva jg har drevet med siden sist.

Lørdag: Lørdag var det jo bursdag til Christina. Hun sa at den skulle starte klokka 17.00, så siden vi har blitt helt meksikanere tenkte vi at det betydde 18.00-19.00 xD Så klokka 18.00 møttes vi (Elias, Renate, Rolf, Paulo og jeg) i Garibaldi. Vi kjøpte bursdagsgave og tok bussen til huset hennes. Da vi kom var alle andre på plass. Hestene som skulle være på festen var allerede ryddet bort, så da ble det ikke noe hesteridning på oss... Tårene tørket vi rakst bort og koste oss resten av kvelden. Jeg sov der sammen med Renate, Alice og Juliette.

Søndag: Vi var oppe veldig sent etter at alle hadde dratt hjem fra bursdagen, så jeg sov omtrent hele dagen på søndagen. La meg tidelig også, så ingen ting spennende å skrive om søndagen.

Mandag: På mandag (og alle andre dager denne uka) var det som jeg har fortalt fri. På dagen var jeg bare hjemme med mama og Ximena, mens på kvelden dro jeg på kino med familien til Rolf. Noen som har sett filmen "300"? Anbefales på det sterkeste... tulla! Virkelig ikke mye type film, men jaja.

Tirsdag: Når jeg sto opp på tirsdag var jeg igjen med mama og Ximena også vasket jeg litt klær. På kvelden fikk jeg besøk av Rolf også gikk vi ut for å cenar.

Onsdag: Gårsdagen var verdens lateste dag! Sto opp. Spiste frokost. Så på tv. Dusja. Så på tv. Så på tv. Så enda mer på tv. Spiste. Så på tv frem til jeg la meg! Herlig dag med andre ord...

Torsdag: Dagen i dag har vært omtrent like sløv som i går. Familien drar ut før jeg står opp og kommer hjem igjen klokka 14-15. Men jeg skypet en stund med Juliemor og det var koselig som alltid! Nå skal jeg til Rolf også skal vi til Garibaldi med noen av de andre... (hvis jeg får lov da, må nesten spørre først)

Ellers kan jeg komme med en gladmelding! i dag er det 100 dager til jeg er hjemme!!!!!! Gleder meg!!
Det er også 9 dager til jeg blir 18 år! Tiden flyr. Husker dagen mamma og pappa tok meg med hjem fra sykehuset som om det var i går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar