søndag 23. mars 2014

Home alone

Heiaa! 

I gårkveld dro familien (mama, papa og Paco) til Mexico City for å besøke legen. Ja, her i Mexico kjører man 12 timer i buss bare for legesjekk. Men det er jo bare deilig for meg det, så skal ikke klage. Jeg er hjemme aleine hele dagen så sover jeg hos Anel. Familien kommer hjem på onsdag, så blir deilig med noen dager aleine :)

De dro klokka 21 i går kveld og det første Anel spurte om når i kom hjem til henne var om jeg ville dra ut. Så jeg teksta alle jeg kjente for å dra meg med noen på la bola (karaokeklubben)! Anel lånte meg topp og sko og hun var veldig gira på at jeg skulle få en kveld ute. Den eneste som var keen på å dra ut med meg var Elias, så da dro vi ut klokka 22. Men la bola var stengt (krise!!!) så da satte vi oss i Garibaldi og spiste før vi dro hjem igjen... Kjedelig å komme hjem 23.45 når jeg hadde innetid 3, men jaja... Neste gang! 

Nå ligger jeg hjemme og sløver i sofaen. Skal ta en god dusj også får jeg se hva eg finner på (frustrerte fruer maraton)... 

Håper alle har en fin søndag! Jeg er kjempe glad for at det er søndag, for det betyr bare at ferien er ferdig og det er skole i morgen, yeeey!!! 

Minner dere igjen på at nå er det bare 6 dager til denne jenta fyller 18! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar