lørdag 8. mars 2014

God natt

Heihei!

Tenkte at jeg kunne gi dere en oppdatering på de to siste dagene før jeg hopper til køys. 

I går hadde jeg også fri fra skolen, så mens mama og papa tilbragte formiddagen i Juchitan, dro jeg på markedet med Renate for å handle inn litt småting. Etter det bare slappet jeg av hjemme med mama før jeg dro til Rolf og dro ut og spiste med familien hans.

I dag tok jeg en kjapp tur ut med Elias for å få sendt de brevene som mangler å sendes, men det var stengt så det må sendes i morgen. Jeg var aleine hjemme når jeg sto opp, så jeg lagde meg hot cakes til frokost. Klart selvfølgelig å ødelegge posen pulveret var i, så det var hot cake-pulver all over. Mama lo av resultatet når hun kom hjem, for hot cakene mine ble ikke så særlig fine.. Menmen. 

Ellers har jeg bare slappet av i dag. Skypet litt med mor og far. Brodert litt på greia mi. Sett på tv. En helt rolig dag.

I morgen blir det vel kirka hvis jeg orker i denne varmen. Må også vaske litt klær. 

Har ikke tatt noen bilder i det siste, så slenger med noen jeg har fått.

Haha, fikk dette av Paulo i sta. Han ønsker seg en sånn! 

Fikk dette av søte Emilie for en stund siden, men så det ikke før for noen dager siden...

Livet i hula er herlig!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar