lørdag 1. mars 2014

Frisørtur og filmkveld

Heia!

I går etter skolen dro jeg og mama til Fabian (en nabo/fetter av papa) for å feire bursdagen hans! Vi spiste taco og drakk brus. Etter det dro jeg til Garibaldi med de andre. Planen var at vi skulle cenar (spise kveldsmat) men da var plutselig ingen andre enn meg sultne. Jeg ville jo ikke spise aleine, så da dro vi bare å satte oss et sted. På veien hjem kjøpte jeged meg en clayuda jeg kunne spise hjemme :)

Mama spurte i går om jeg ville bli med på ranchen til familien i dag og jeg sa klart ja! Men vi skulle dra i 7-8 tiden og når mama kom for å vekke meg i dag var eg helt død så jeg sa nei. Men jeg klarte jo ikke å sovne igjen, så jeg hoppet opp og kledde på meg for å dra med dem! Ranchen er langt ut i ingen ting, så je spiste bare frokost så dro jeg hjem igjen... 

Når jeg kom hjem dro jeg med Renate til Garibaldi for å klippe håret. Det ble bare tuppene. Håret var ikke slitt, men bedre å gjøre det nå før det blir helt tørt og stygt. 

Etterpå kommer Renate en tur for å se på film. Vi er begge i skikkelig gråte humør for tiden, så planen er å se "gutten i den stripete pysjamasen". Har hørt at den er veldig fin, så det blir koselig :)

Ha en fin lørdagskveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar