mandag 3. mars 2014

Oooooomg!!!

Heihei! 

Nå sitter jeg inne og NYTER lyden av regn!! Det pøser ned og det er så deilig. Greit med regn en gang i blant, men ikke 300 dager i året... Så nå koser jeg meg med kveldsmat aleine på kjøkkenet og hører på regnet. Dumme meg vaska klærne mine rett før det startet da. De var jo allerede våte så nå henger de forsatt ute og er klissvåt.. Jeg måtte opp å lukke vinduene på rommet til mama og papa, og jeg ble klissvåt og senga dems var gjennomvåt.. Blir gøy for dem når de skal legge seg..!

I går var det kjempe koselig på Ojo de agua. Utrolig deilig temperatur på vannet, men jeg synes det er litt ekkelt med tanke på alle meksikanerne som bader i det lille vannet der.. Det var sinnsykt mange mennesker der i går! 

Tok meg også en kort tur dit i dag etter skolen, bare for å dyppe meg og det var godt. 

Natten til i dag var den lengste jeg har vært borti på lenge. Jeg klarte ikke å sove fordi det var så innmari varmt! Jeg har jo bare en tåpelig vifte, og mama sa tilogmed at jeg har den dårligste, haha. Så etter å a vridd meg i et par timer gikk jeg ut å la meg i hengekøya. Og det var kjempe deilig, helt til myggen startet å spise meg opp.. Da var det inn igjen, men temperaturen var litt bedre denne gangen så sov godt. 

Nå skal jeg sette i gang og lage en ny torta, for det var utrolig godt.. 

Hvis folk lurer på hvem denne gutten er (for han oppstår på mange bilder), så er det bestevennen min, Paulo aka Pau Pau. Og han er hundre prosent homo, så dere kan puste lettet ut: jeg har ikke noe på gang med en meksikaner ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar