søndag 30. mars 2014

18 wey!

Hallais!

Beklager det store fraværet mitt, men jeg er bare et menneske som har et liv ved siden av bloggen også... Sorry, titter litt for ofte inne på blogge til Badendyck og ser det samme innlegget hele tiden, så da satte ordene seg fast i hodet mitt. Men over til real shit nå. Forrige uke var ikke så innholdsrik, jeg gjorde stort sett det samme hver dag.

Men over til det som faktisk er viktig her! Jeg er 18!!!! Dagen ble feiret på fredag med venner og i går med familien. På torsdag foreslo Renate at alle kunne gå ut på fredag, siden AFS folka dra i går til Ruta Maya (Heihei Renate, håper du har det fint! savner dæ). Jeg ble så glad for at de ville ut å spise for å feire meg, men så kom de en etter en og sa at de ikke kunne. "nei, sorry må til Juchitan." "Jeg må i kirka" "Jeg skal i en annen bursdag". Jeg ble så lei meg. Men et knust hjertet dro jeg hjem til Rolf for å hjelpe han med å brette klær også dro vi til Garibaldi for å møte Christina og Paulo. Vi gikk til restauranten og vet dere hva!?! Der satt alle vennene mine! De hadde bare tulla med meg. Jeg ble så glad at jeg fikk klump i halsen. Vi spiste og koste oss. Jeg fikk også kake på slutten, naaam! 

The crazy russian girl

Mis amores

Mis locitas



Los quierooo




Snuppa som jeg savner såå mye

Gårsdagen gikk til å skype med mamma og pappa og å lage norsk mat og kake. Vi fikk besøk også spiste vi. På kvelden dro jeg ut med Anel og Paco. Veldig koselig :)



Fra verdens beste mamma og pappa

Nå blir det mye latter med film fra lillesøster! Tusen takk herlige deg

:O :O

Drømmen har gått i oppfyllelse!! Tusen hjertelig takk verdens beste bestemooor!!

Øredobber fra abuelita


Fra Anel! Elsker den!!!

Øredobber fra tia Irma og familien

Parfyme fra tia Irma! Lukter nydelig 

Tusen takk til alle som også har gitt meg penger, blir utrolig glad :) 

Har også fått en heeeerlig gave av tante i Norge! Weekendtur til London! Wiiii!

Et veldig kort referat, men jeg skrev nettopp deeet lange innlegget som ble sletta og orker ikke å skrive det samme en gang til. Alt i alt hadde jeg er herlig feiring med familie og venner! Veldig annerledes enn hvordan dagen hadde vært i Norge (hehe) men superfornøyd med Mexico feiringa! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar