onsdag 16. april 2014

Still alive

Heiheeei! Unnskyld at jeg ikke har oppdatert bloggen på gudene vet hvor lenge, men Ixtepec er kjedelig og det er ikke så gøy å blogge lenger... Men nå nærmer det seg slutten så får bite tenna sammen frem til jeg reiser hjem. Alt for dere! 

Høydepunktene siden sist: 
Vi feriet bursdagen til Ximena. Hun fylte 2 år og det var en kjempe fin feiring med kaker og mange gjester (altså rundt 70 stykker). Etter feiringa dro jeg på sleepover hos Christina. Det var kjempe koselig og vertsforeldrene hennes er så herlige! 


Sånn sitter man på bursdager her. Ingen bord eller noe. De gjør det enkelt, men alikevel er det nesten bedre enn feiringene i Norge. 

1/10 av gavene

Ximenitaaa

Underholdning for barna som var like morsomt for de litt eldre også!! :D

1 av de 3 piñataene som var

Stolleken

Utydelig bilde av papi som koste seg med kaka


Christina, broren hennes og mej

Så har vi jo også feriet min bursdag! Det var kjempe koselig med clayuda og kakeee. Vi styra hele dagen med å handle mat og lage alt. Jeg bakte norske boller som var en stor hit hos papa, spesielt når han fikk dyppet dem i salsa (æsj)! Igjen fikk jeg ansiktet dyttet ned i kaka, denne gangen bestemte halvparten av kaka å gå opp i nesa mi (enda mer æsj). Seinere på kvelden dro jeg på "disco" med venner. Noe av det mest tragiske jeg har vært på, men jaja. Dansa og hadde det gøy i alle fall! 


Nammii...

(Selvironien er på plass) 

I dag går turen til Salina Cruz med Renate og den norske mammaen hennes, wiiii! Vi skal være der til i morgen og jeg gleder meg masse. Regner med en tur innom Liverpool og da skal jeg bruke bursdagspengene mine på ordentlig klær. Kjenner jeg er meget lei coppel kvaliteten...

Jeg skal prøve å ta litt bilder for å vise dere! Mer bilder fra bursdagen min kommer, må bare få folk til å sende meg (a) 

Ellers kan jeg jo si at jeg er enebarn for en stund nå. Paco og Anel har tatt med seg Ximena på en Europatur for å besøke Michel. Vet ikke hvor de er nå, men de var noen dager i Roma. Så står også Paris på listen i tillegg til Spania og noen andre steder! Sjalu lillesøster sitter igjen i Ixtepec. Men har det veldig fint med mama og papa som forresten har kjøpt seg ny bil. "Vi må jo ha en fin bil når vi skal på dagsturer til Huatulco" var grunnlaget for kjøpet...

Håper alle har en fin påske, det har i alle fall jeg :)))))))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar