mandag 21. april 2014

Juchitan

Holaaa! 

Når jeg våkna i dag var det rett ned på kjøkkenet og hjelpe mama med å rydde litt (alt ut) i skapene. Dette tok fra halv 10 til halv 1 og da var det endelig på tide å hoppe i dusjen for så å dra til Jucitan med Elias. Jeg har hatt så lyst til å kjøpe en hamaca jeg kan sende hjem, så da kjøpte jeg en jeg synes var veldig søt. Vi spiste også på Burger King (yeeey) før vi dro hjem. Når jeg kom hjem slappet jeg av foran tven frem til 21.00 da mama kom hjem med en clayuda til meg som jeg spiste veldig fort før jeg hoppet til køys! 

Ensom ku eter gress

Mens alle de andre var på andre siden av elva.

Dobbel whopper meny uten tomat og ost MED pomfrit. (Mulig det ligger i slekta å putte på pomfrit på hamburgeren)


(Vet ikke hvorfor han gjorde det der...)

Motortaxi

HAHAHA, noen minutter etter bilder ble tatt ble taxi sjåføren stoppet av politiet. Han fikk beskjed om å barbere bort skjegget og ta på seg olabukser hvis han ville fortsette med jobben. Så tok han IDet hans, som han kunne komme å hente når han hadde skiftet til olabukser og barbert seg. #meksikanereersære

Raskt bilde av en pitteliten del av markedet i Juchitan

Hvem vet hva morgendagen bringer! Mulig en tur til Ojo med familien for mama  har visst noen tanter som har komme på besøk fra en annen by! Kanskje en fest på kvelden, vi får se.

Håper jeg har bygget meg litt opp igjen med bloggen, hehe. Kanskje nytt innlegg i morgen hvis det skjer noe spennende! 
God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar