torsdag 17. april 2014

Salina Cruz

Innlegget som ble lagt ut i går skulle egentlig bli lagt ut på tirsdag, men dårlig nett gjorde at det ble vanskelig. 
Så altså jeg kom hjem igjen fra Salina Cruz i går. Var ikke noe spennende å se der. Vfaren til Renate har vokst opp i Salina Cruz så han tok oss med til de "fineste" stedene. Det var en park jeg allerede har sett som er på størrelse med militærparken her i Ixtepec også tok han oss med til havet så vi kunne ta litt bilder. Salina Cruz er mye mindre enn det jeg hadde forestilt meg, så må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa når parken der var det han hadde å tilby oss. 






Så tok vi turen til hotellet og slappe av der en kort stund før vi gikk løs på høydepunktet med hele turen: 

LIVERPOOL

Vi dro så vi var der litt over 7 og jeg så så mye fint. Kjøpte meg litt før vi dro for å spise. Vi tenkte å dra tilbake til Liverpool etter maten for de på hotellet sa at Liverpool stengte klokka 23.00. Så vi dro uten bekymringer for å kose oss med små pizzaer (som viste seg å være på størrelse med store norske pizzaer). Når vi gikk tilbake til Liverpool var klokka halv 10 og det var stengt!! Jeg ble så lei meg, for hadde ikke fått kjøpt alt jeg ville :( Men da tura vi til matbutikken og titta litt der før vi dro tilbake til hotellet. 

Klokka 10 i gårmorres gikk bussen min hjem så da var jeg hjemme i 12 tiden. Jeg slappet av hele dagen. Sov fra 16-17.30 på sofaen mens mama så på tv, hihi. Så kom Rolf en tur. Og halv 10 sier papa at nå måtte jeg ete litt, så da dro vi til tia Irma for en clayuda. 

I dag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Starter med en dusj nå i alle fall, så tar jeg det derifra. 
Btw, hvis dere lurer hvordan meksikanere feirer påsken så gjør de ingen ting spesielt. Det er ingen røde dager, men alle har én uke ferie fra skolen. Vet ikke om de gjør noe artig på lørdag, men skal se! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar