søndag 27. april 2014

Ferien over og varmen kommer

Heeeei! 

Ser på snapchat og instagram at nå er det varmt og godt i Norge! Her er det også meeeer varmt, men ikke så godt. Jeg har skrevet fler innlegg der jeg sier "ååh nå er varmen ordentlig tilbake!" for da trodde jeg det var varmt. Skjønner jo nå at det ikke var varmt, for nå er det helt umenneskelig! Svetten renner i en time bare man løfter lillefingeren. Og i morgen er det skole igjen med den hersens uniformen! Det kommer til å bli passe grusomt. 

Her om dagen sa mama at hun hadde veldig lyst til å presentere meg for sobrinoen hennes for han var visst kjempe kjekk og grei. Jeg bare "jaha..." Så skulle hun fortelle litt om han da: han er ingeniør og på alder med broren din... 
Ja, Paco er 23 det var vel litt gammelt tenkte jeg.. Så sier papa: ja, altså Michel. Da var han plutselig 27-28!!! Men fortsatt skulle mama ha meg til å gå ut med han. Og hver dag nå maser hun om jeg har prata mer med han og at eg må gå ut med han mer osv. (Mamma og pappa, dere godtar vel ikke dette her???? #HJELP) 

Men han kom jo litt til nytte, for han gikk med på å dra med meg til Huatulco for å møte prinsessa mi, Renate! Tok ikke lange tiden å kjøre dit (160 km/t på motorveien og 80km/t i de svingete fjellene). Vi hadde day pass på hotellet til snuppelura mi, så da koste vi oss med drikke og mat hele dagen, wiii! 

Amooor


Ikke alle drinkene satt helt i smak...

Te amo



Ellers har det ikke vært noe spennende her i Ixtepec. Som vanlig dør matlysten min i varmen, så jeg spiser ikke så veldig mye av all den maten jeg alltid har gomla på her, men det går seg nok til når jeg har vendt meg til varmen! 

Mai er rett rundt svingen, yeey!! Da nærmer det seg Cancun tur med YFU noe jeg gleder meg maaaasse til! Opplegget ser kjempe bra ut! 

Ooog husk: snart er jeg hjemme!!! 
(Jeg lander på Gardemoen 28. Juni klokka 20:30)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar