torsdag 15. mai 2014

Helgetur

Heia!

Dette har vært en lat uke fra min side. Magen har vært helt forferdelig så jeg har bare lata meg hjemme i sofaen. Hatt noen turer ut på ettermiddagen da. 

Alle meksikanere advarte oss mot den grusomme varmen som skulle komme i mai. Hittil har det vært rein og masse vind med rundt 25 grader. Er visst første gang på mange år det er sånn her, så heldige med den. Kjente jeg var passe utslått av varmen som var i april og hadde det blitt noe varmere vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg. 3 dusjer om dagen blir litt for mye for min del. Men nå er det så kaldt at jeg så vidt klarer å ta én dusj om dagen! Det er ikke noe nyting av å føle vannet renne nedover kroppen i 10 minutter etter man egentlig er ferdig. Nå er det akkurat så jeg klarer å skylle ut shampoen før jeg løper ut og legger meg under dyna. 

Christina har vært så grei å invitert meg på helgetur med familien hennes til Tuxtla og jeg gleder meg masse! Er rundt 4-5 timer i bil, men med AUX kabel og riktig musikk skal nok det gå helt fint. Vi skal i dåp på lørdag, så det er i den anledningen vi drar dit, men håper jeg får sett litt av byen så jeg får tatt bilder til dere :) 

Allerede neste uke er det tur til Cancun som står på lista! Hotellet vi skal bo på er innmari fint med all inclusive + at vi skal oppleve masse! Eneste som irriterer meg er at Enrique Iglesias bestemte seg for å ha konsert i Mexico City mens jeg er i Cancun! Jaja, man kan ikke oppleve aaaalt.... 

Kom forseint til skolen i dag for mama hadde laget hotcakes til meg så da måtte jeg jo være grei å spise de :)))) (jeg har litt selvironi da)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar