onsdag 14. mai 2014

Vela på søndag

19.30 på søndag dro jeg med Renate til en dame for å bli fiksa til velaen. 22.15 var vi klare. Kresen som jeg er, tok det litt tid før jeg ble "fornøyd". Kunne nok sett bedre ut, men lite å gjøre med det nå. 

Vi kom akkurat tidsnok til å se jentene våre danse og de var såå flinke! Juliette og Alice holdt taler også, at de turte sier jeg bare. Tale på spansk foran flere hundre mennesker (#stoltvenninne) 

Så ble det mye dansing og moro frem til 4, da jeg bestemte meg for å dra hjem for det begynte å pøse ned med regn! Jeg hadde så innmari mye hårgele i håret som ble kjempe ekkel, så jeg ble nødt til å dusje når jeg kom hjem. Etter det ble det en skype date med Våge. Jeg synes det er så gøy å skype med de hjemme mens de er på skolen! 

Her er i alle fall bilder fra kvelden :)

Juliette og Alice danser

Jennifer


Standard kyssbildeee

Søte gutten som ble sjalu fordi jeg dansa med "kjæresten" hans

Te amo

Somos las mexicanas



Elli


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar