fredag 9. mai 2014

Velaaa

Heeei!
En uke siden jeg blogget sist nå, og jeg lovet jo å ta bilder fra velaen forrige fredag så her kommer de. 
Det var en utrolig koselig kveld! Jeg danset masse med moldensern og litt med en ekkel mann som stjal meg fra Renate... Men dansing ble det mye av og jeg dro hjem tidelig egentlig, klokka 02:30. 

Fine nordmenna da! (Uuuunnskyld dårlig kvalitet, men mama klarer ikke å holde mobilen stille når hun tar bilder, så da blir det sånn...)

Det er btw mama som har laget denne trajen!!! :O

Kusine Yahaira som fikset håret og litt av sminken





Tyskern




Hjemme og klar for senga


I dag er det vela igjen men i dag dropper vi traje og drar i vanlig kjole. Nemlig vela på søndag også som blir litt viktigere. Men i dag kommer det et kjent banda som heter Junior Klan. De har faktisk sanger jeg har hørt før her, så det blir artig! Drar med Renate, men vi får sitte ved bordet til familien til Christina med Jennifer. Bildet blir det i dag ogsååå :)

I morgen er det morsdag her og den skal feires med alle damene fra kirka på Ojo. Det blir koselig! Jeg har kjøpt gave til mama, snill som jeg er (a) 

Håper alle har det fint i Norge! Ser det er litt kaldt igjen, men da kan jeg trøste dere med at varmen her er minst like irriterende som kulden i Norge! Jeg dusjer når jeg står opp, før jeg går ut på ettermiddagen og før eg legger meg. 3 ganger daglig!! 

Også kan jeg jo dele verdens mest irriterende historie! Mama sa i går at t-skjorta til uniformen min var møkkete så hun kunne vaske den før skolen i dag. Hun vasket begge t-skjortene på morningen i dag, som betyr at de var våte når jeg skulle dra. Derfor tok jeg bare på meg gym-t-skjorta og for meg gikk det helt fint. Så kommer jeg meg til skolen da og sier buenos dias til denne Norma (bitchen som sitter ved inngangen til skolen). "Hvor er t-skjorta di?" spør hun. "Vel, den er møkkete..." Svarer jeg. "Men du kan ikke bruke den t-skjorta der! Den er til gymtimene!" *kjenner jeg begynner å bli irritert* "Men den andre er MØKKETE!" hun smiler og sier at "men du kan ikke komme inn på skolen med den t-skjorta der!" Jeg smiler falskt, snur meg og går ut av skolen. Så måtte jeg bare ta bussen hjem da og putte på en våt t-skjorte. 

Altså, hele skolen hater denne dama. Tror faktisk noen av lærerne hater hun også. Hun tror at hun er noe, men hva slags jobb er det hun har? 
"Ikke gå der!" "Ikke tråkk på gresset!" "Elias, du må putte t-skjorta oppi buksa"
"Renate, kjøp nytt skjørt, det du har er for kort." 
"Rolf, barber deg, du er sjeggete." 
"Christina, ta av deg leppestiften!" 
Og hvis man ikke gjør som hun sier, blir man faktisk utvist! Greit at det skal være strenge kleskoder, får det fa*n meg være et ordentlig skolesystem der lærerne faktisk kommer på skolen og har et ordentlig opplegg også! Nei, hun Norma er det mest irriterende menneske jeg noen gang har møtt... Må være fælt å bli hata av så mange! 

Også minner jeg på at det kun er 50 dager igjen nå!!!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar