onsdag 21. mai 2014

Jordskjelv

Å herre!! Klokka 5 i dagmorres trodde jeg at jeg drømte at noen sto å rista i meg. Men så våkna jeg og merket at hele huset nesten falt sammen. Så hørte jeg mama rope på meg også måtte jeg løpe ned og ut med resten av familien. Skjelvet var over på noen sekunder, men det var veldig sterkt. Paco sa han aldri har kjent et så sterkt skjelv før!! Vi var ute noen minutter før vi gikk inn igjen og la oss. Klart jeg begynte å drømme om naturkatastrofer da jeg sovnet igjen.

I dag hadde jeg tenk å vaske klær og gjøre det klart til turen på fredag. Mama vasket klær både på mandag og i går, så da tenkte jeg at jeg kunne komme til i dag. Men neida, igjen har hun stått å vasket klær hele formiddagen. Jeg skjønner ikke hvor alle klærne kommer fra. Hun vasker en haug med klær flere ganger i uka og de er bare 3 personer! Men meksikanere putter alle klærne sine til vask etter et bruk, så da blir det jo litt... Får vel sette i gang med vaskinga når klærne hennes har tørket, hvis ikke krysser jeg fingrene for at hun ikke vasker klær i morgen! 

Hvis dere ikke har fått med dere hvor jeg skal på fredagskvelden, så skal jeg altså én uke til Cancún med YFU! Vi har et opplegg akkurat som sist tur, men nå skal vi jo til Playa Del Carmen! Før jeg fikk familie var den store drømmen å komme til en familie på Playa Del Carmen. Men én uke blir bra!! Gleder meg masse for det er så mange fine steder vi skal besøke! Riviera Maya heter det vi skal på, hvis dere vil sjekke det ut :) og hotellet vårt (med all inclusive) heter BlueBay Grand Esmeralda - uuuuutrolig fint hotel! Det blir nok en kjempe flott tur med en herlig gjeng! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar