lørdag 10. mai 2014

Morsdag

Heisann!

I går dro jeg som jeg sa jeg skulle på vela med Renate, Christina og Jennifer. Paco hadde to billetter som vi kunne kjøpe for kjæresten hans (på 20+) hadde ikke tillatelse av foreldrene sine til å dra, så da kjøpte jeg og Renate billetter av han og fikk litt rabatt! Vi dro rundt 22 og tok en tur til Garibaldi for å ete. Så kom vi oss til festen i 23:30 tiden. Og akkurat når vi kom startet det å pøsregne! Og vi var jo ute så det var ikke gøy. Men det stoppet fort også ble det fint vær med mye dansing og morro! Jeg dro hjem i 3 tiden og var helt død når jeg la meg.

Så bråvåkna jeg klokka 9 i dagtidlig for jeg hadd jo sagt til mama at jeg ville bli med på Ojo! Hele kirka var utenfor huset og de var klare til å dra (UTEN MEG) når jeg kom løpende ned. Men jeg rakk det! Det regna, men det var en deilig temperatur i lufta så det var bra! Etter Ojo dro jeg på bursdagen til Hannia med tia Irma og familien hennes. Veldig koselig det også :)

Eneste bilde jeg tok i dag var av disse bananene som vokste i skogen

I morgen er det vela igjen, wiii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar