lørdag 26. oktober 2013

God natt/god morgen

Lager et kort natta-innlegg nå før jeg legger meg! 

Etter jeg skrev det siste innlegget skypet jeg med Ine mor. Har bare skypet med henne en gang før, så det var koselig å se henne igjen. Gøy å høre om alt som skjer i Norge mens jeg er borte! Hører fra fler at det er nye kjærestepar overalt nå (hva skjer?) men koselig for dem. 

Minner som aldri forsvinner... Gode tider, gode tider!

Dro som jeg sa jeg skulle til tia Irma for å ete litt clayuda. Når jeg kom dit var Hannia der og hun har jeg ikke sett på fler uker, så hun ble helt i hundre når hun så meg. Hver gang hun får låne mobilen min går hun rett inn på iTube for å se på "the fox"-videoen. Hun blir virkelig aldri lei. 

Jeg spiste en clayuda og når jeg var ferdig var jeg mett, men magen hadde plass til mer. Så jeg tok en til! Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg, men jeg spiser plutselig veldig mye... 


Hannia elsker å ta bilder med mobilen min. Her er et bilde av faren hennes, broren til mama, altså min tio Paco.

Jaja...

For dere som har glemt det, ser en clayuda slik ut. Og jeg spiste to! Svarte bananer, jeg kommer til å bli feit...

Morgendagen er allerede nøye planlagt: når mama drar til kirka, skal jeg spise og skype med de som vil skype med meg. Hvis ting går som det skal, skal jeg møte Renate i Garibaldi. Hun var #yolo og tok hull i øret i dag! Når jeg kommer hjem fra Garibaldi skal jeg prøve å se på PLL igjen før jeg og mama sikkert drar til Irma for å ete mer, hehe! 

Ikke glem og bla lenger ned og les "Å, for et liv" innlegget mitt med oppdatering fra uka! 

Natta klem fra meg og god morgen til dere! 

Går veldig ofte rundt i den t-skjorta for at alle skal se hvem jeg er. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar