lørdag 12. oktober 2013

Onsdag, torsdag, fredag og lørdag

Heisann! 

Akkurat nå sitter jeg i stua ute og bare tar det helt med ro. Strømmen har gått igjen, så det er jo ingen ting å gjøre! Så da tenkte jeg at jeg kunne gi dere en liten oppdatering siden sist... 

Onsdag; onsdagen var like tom som tirsdagen. Jeg kom hjem etter skolen og bare slappet av til jeg la meg. Eller, i 18 tiden kom en dame og fikset neglene mine. Med en gang jeg så dama som skulle fikse dem, skjønte jeg at resultatet ikke kunne bli bra, og det ble det ikke heller! Heldigvis var det ikke dyrt...

Torsdag: Før jeg dro på skolen skypet jeg litt med Lina og Våge. Det var veldig gøy å se dem igjen, pluss at de var på skolen så jeg fikk hilse på to av utvekslingsstudentene som er på Bjertnes. 
På skolen fikk jeg tilbake eksamen i lectura. Jeg fikk 9/10 poeng. Her leser læreren opp alles resultat foran klassen, så når han leste mitt fikk jeg applaus og jubel fra klassen. Alle vet jo at jeg skrev av Rosa, men de synes jeg var flink selvom! Når jeg kom hjem og viste resultatene til Anel og mama fikk jeg applaus igjen! 
Papa kom også hjem på torsdag, og det var veldig koselig å se han igjen! Nå skal han bli hjemme for godt. På kvelden dro jeg til Garibaldi med Renate for å spise crepizza. Damene som jobber der vet nå hva vi skal ha, så det er jo litt flaut...  Vi tok oss en tur på coppel og prøvde masse sko. Ble ingen nye på meg denne gangen, men det er jo kanskje like greit. 



Fredag: Det første mama sa når jeg kom hjem fra skolen var at jeg måtte løpe opp å skifte for vi skulle på markedet. Når vi dro viste det seg at det var ikke markedet vi skulle på, men en sjapp tur til Salina Cruz for å spise. Når vi kom hjem hadde strømmen i huset gått og mama og papa pakket kofferten sin for de skulle på helgetur til Mexico City for en fest. På kvelden dro jeg til Juliette og der var det noen andre også. Vi spiste pizza, hørte på musikk og pratet! 

Alma, meg, Juliette og Elias

Meg og søsteren til Juliette, Claudia 

Lørdag: Når jeg sto opp i dag spise jeg en enkel frokost. Etter det ryddet jeg og feiet gulvet på rommet. Så vasket jeg litt klær. Etter det hadde strømmen gått, igjen, så jeg dusjet og nå ligger jeg som sagt ute! Jeg har ingen planer for dagen, annet enn at det er en fest på Kareka i kveld som jeg håper jeg får dratt på! 




Stua ute...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar