torsdag 17. oktober 2013

Una feliz chica

Pitteliten oppdatering før jeg legger meg. Jeg kom nettopp hjem fra Garibaldi der jeg koste meg masse med crepizza og aqua de limón. Men the main reason til at jeg dro ut var at jeg skulle kjøpe meg noe som har vært meget savnet. Endelig har jeg kjøpt meg en rettetang! Nå gleder jeg meg masse til å stå opp i morgen for å teste den ut!  

Den var en av de dyreste i butikken. Den kostet svimlende 529 pesos! 

Una feliz chica :)

I morgen turer jeg nok en gang til Mexico City med familien. Denne gangen for å se en fotballkamp! Ja, vi skal kjøre 24 timer på en dritt buss for 90 minutters morro. Neida, men det blir gøy å oppleve! Reiser hjem søndagkveld, så jeg er hjemme til de siste timene på skolen på mandag! 

Nå skal jeg legge meg og sove godt! Håper alt er vel hjemme. 

Hasta luego 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar