lørdag 23. november 2013

Hey brother

Holiiiiis! De to siste dagene har vært kjempe koslige!

Dagen i går startet 7 med en deilig gå tur. Jeg gikk 5 runder rundt løpebanen i et ganske høyt tempo. Jeg har jo ikke trent på lenge, så jeg starter litt rolig også blir det nok litt løping nå snart. Klokka 9 tok jeg bussen til skolen og hadde det fint der som alltid. 


Her bruker de hamburgerbrød som vanlig brød, ja...

Svett, trøtt og ekkel

Når jeg kom hjem hjalp jeg mama med å lete etter noen bilnøkler hun hadde rotet bort, men de fant vi ikke. Mens hun lagde mat, lå jeg ute og passet på Ximena mens hun sov i hengekøya. Plutselig kom en mann med to gaver. Og selvfølgelig var de til meg! Jeg ble såå glad, det var så mye godt! Tusen takk til verdens beste familie der hjemme i Norge.






Jeg skypet en stund med mamma før jeg tok turen til Espinal med noen av de andre utvekslingsstudentene. Det skulle være feria der, men den beste tiden var forrige uke, så det var litt dødt. Men vi koste oss selvom med mat og prat.

Renate leker hun har venner del 3 (dårlig kvalitet, jaja)

Alice de Alemania

Søsken som også er kjærester



Tacoooo

Hot cakes aka lapper med syltetøy


Dagen i dag startet halv 8. Jeg hoppet i treningstøyet og gikk bort til en treningshall for å danse zumba. Det var veldig deilig! Så nå har det blitt to aktive økter på to dager, da kan jeg vente et par uker før jeg trener igjen. Neida, nå skal jeg komme ordentlig inn i det og prøve å trene så ofte som mulig. Jeg har kjøpt et par bukser og de passet visst ikke, rett og slett fordi jeg har for mye flesk på magen.

Jeg kom hjem og spiste en god frokost, tok oppvasken og ryddet litt på kjøkkenet, feiet hele 1. etasje og var meget fornøyd med meg selv. Så satte jeg meg ned med Karla, papa og mama og lot dem få prøve litt mer av norsk godteri. De var ikke så stor fan av smågodtet, men seigmennene var MUY RICO!

klokka 1 gikk jeg en sjapp tur i dusjen for å skylle av meg svettelukta, så dro jeg til Ojo med Elias, Jennifer, Alice, Rolf, Sergio Juliette og familien hennes. Det var kjempe koselig og vannet var utrolig deilig i dag. Vi spiste chips, drakk litt diverse god drikke (hehe) og bare tok livet helt med ro. Tror også jeg har blitt litt solbrent i ansiktet, så håper det utvikler seg til en brunfarge innen mandag, så jeg ser litt brun ut på skolen, hihi!


Claudia


(JEG ER IKKE SÅ FEIT SOM JEG SER UT PÅ BILDET!!!)







Namnam

Nå ligger jeg i senga og venter på at Paco skal hente meg. Vi skal så klart til tia Irma i dag. Jeg spiste nettopp en clayuda, så tviler på at jeg orker en til nå. Men nå sitter jeg med en skikkelig god følelse inni meg. Jeg er kjempe sliten, men må en deilig måte! I morgen blir det nok ikke kirka på meg, for jeg har en haug med klær som må vaskes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar