fredag 1. november 2013

Hjemme-fredag

Holaa! 
I dag har vi hatt fri fra skolen, fordi de feirer de døde. Så jeg har vært i Garibaldi med Jennifer, Renate og Juliette en liten tur. Vi bare pratet og oppdaterte hverandre litt på hvordan ting går med familiene våres osv. Jeg kjøpte ny shampoo og balsam for det har jeg gått tomt for. 

Når jeg kom hjem så jeg det lå en gave til meg på bordet, og det var Pernille som har vært så herlig og sende noe fra England! 


Sjokoladeeeee 

Nå har jeg nærmest heteslag for det er så innmari varmt i dag... Trodde det skulle bli litt kjøligere nå i oktober/november, men det har det altså ikke blitt! 

I kveld er det kanskje en fest som jeg skal spørre om å gå på.. Jeg er altid redd for å si noe feil når jeg spør, så jeg viser alltid bare meldingen fra face og ser hva hun sier! Håper jeg får dra... Selvom det betyr at jeg må droppe clayudaen i dag, hihi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar