torsdag 21. november 2013

Tid for oppdatering

Holaa! 

Lenge siden sist nå, men jeg har rett og slett glemt å blogge. Det har ikke skjedd noe spennende siden sist... 

Har for det meste bare vært i heimen med familien. På lørdag pyntet vi juletreet! Ja, allerede.. Julen blir virkelig ikke den samme i år. Heldigvis har vi jo den flotte teknologien som gjør det mulig for meg og følge med på årets julekalender på nettet. Mamma sender også en hjemmelaget kalender, så den gleder jeg meg masse til kommer! 
Men jo, tilbake til andre ting de andre tingene som har skjedd.. Tulla, her skjer det ingen ting! Å bo i Ixtepec er virkelig ikke så spennende som man skulle trodd. Det er bare Garibaldi. Ellers må man kjøre 45 min til nærmeste by, som vi helst ikke skal tilbringe så mye tid i, for det er veldig farlig der... Men har jo vært i Garibaldi er par ganger og på crepizza med Renate. Vi hadde jo ikke vært der siden bursdagen til papa (flinke jenter)! 

Mama sa forresten her om dagen at jeg må farge håret for jeg begynner å bli blond nederst i tuppene. Jeg har jo egentlig lyst til å endelig få tilbake min egen farge, etter konstant farging siden, ja gudene vet når, men det får nok vente en runde til. Kjøpt inn farge, så mama sin venninne skal komme og farge det og klippe det litt. Men når dette blir, vet jeg ikke, for mama sa at vi skulle gjøre det i går, men dere vet... Meksikanere. Viser så klart resultatet når det er gjort. 



Nå har jeg kosetid med meg selv og ser på Grey's Anatomy! I morgen starter jeg klokka 10.30, men jeg skal prøve å stå opp klokka 7 for å gå en tur. Pleier å dra til skolen klokka 9 selv om jeg starter seint. Klassen min har fritime da, så jeg pleier å prate med dem.  



Nos vemos, dere :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar