torsdag 12. juni 2014

Dagene som har vært

Heia! 

Det har faktisk ikke vært så kjedelig i denne ferien som jeg trodde de skulle være. Prøver å fylle alle dagene med noe, så da går jo tiden. 

På tirsdag dro jeg til Juliette for å lage tortillas for første gang! Utrolig lett og lage. Med den lille "presseren", riktig mel og vann, kan man lage tortillas, tostadas og empanadas og sikkert mer om man bare er kreativ! Skal kjøpe med meg en sånn hjem, så blir det masse god Oaxaca mat i hus :) 




Vaskehjelpen til Juliette's familie. 

På ettermiddagen/kvelden dro jeg ut for å cenar med Elias. Vi møtte alle de andre utvekslingsstudentene også, så da spiste vi sammen alle sammen :)

I går hadde jeg min fulle siste skoledag på Cobao. Det var rart, men jeg tror egentlig ikke at det har helt gått opp for meg at jeg faktisk skal hjem om 2 uker!! 
Vi fikk mange til å skrive hilsener på t-skjortene våre for å ha et koselig minne fra dem. 



Så måtte vi også si hade til damene i kantina, og det var vel det tristeste. Det er de vi har tilbragt store deler av tiden med, når lærerne ikke har kommet eller klassen har hatt eksamen. Jeg ga damene hver sin nøkkelring fra Norge så de aldri får glemme meg! 

Jentene mineee

Siste time med Renate mor

Cobao Ixtepec, wiiii



På kvelden i går dro jeg på min aller siste calenda. Det var gøy og koselig :) 

Nå sitter jeg klar foran tven for å se åpningsseremonien til VM som starter klokka 13.15! Seinere i dag skal jeg kanskje ta turen ut for å se toget som går i gata i dag og kaster ut masse greier. 

Håper alle har hatt en fin dag i Norge :) snaaaart sees vi igjen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar