fredag 13. juni 2014

Fredag den 13.

Heia! Skjedd noe kjipt med dere i dag? Jeg har vært heldig, ingen ting kjip har skjedd, heller det motsatte. Dro på skolen og fikk papirer i dag. Alt ser bra ut, og jeg krysser fingrene for at året blir godkjent! 

Mexico vant den første kampen de spilte i VM i dag, wiii! 

Jeg dro til Juchitan og kjøpte det siste jeg trengte til trajen min, så nå har jeg fult sett. Trajen, underskjørt, smykker og silkebånd til håret, så nå venter jeg bare på en anledning til å bruke det. 

Når jeg kom hjem fra Juchitan rakk jeg å ligge to sekunder på sofaen før Yessica kom med lillesøsteren sin. Søte som de var hadde de med kake til meg! Vi fikk ikke spist den, for vi dro rett på noe skuespillgreier deg ene trinnet fra skolen hadde. Haha, jeg lo godt altså! 


Det ene stykket handlet om en elev som hadde et forhold til læreren sin. 



Kakeee

Vannmelon-kake

I går dro jeg jo som sagt på regada. Jeg har vært på det før, men aldri blitt med helt til slutten. Det er noe av det galeste jeg har opplevd. De kastet ut "gaver" fra biler og tak og alle skulle ha! "AQUI!!!! POR AQUI!!!!!!!" Heldig for meg at jeg er høy, så jeg kunne jo bare strekke ut armene så fikk jeg tak i ting, hehe! 


Christina

"Alle skal få"

Blandt annet kaster de ut plastikkstoler også, jeg hadde et bilde, men klarte å slette det for har ikke mer minne på mobilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar