torsdag 26. juni 2014

Ya me voy

Hallaaaa! 

Nå er det torsdag og om litt over 5 timer drar jeg fra huset mitt her i Ixtepec. Så innmari trist å tenke på... 

Dagen i dag startet med avslutning for skolen min på Kareka foran huset mitt. De fikk vitnemål også var det sang av nasjonalsangen og underholdning. Etter det dro jeg til markedet for å kjøpe blomster til fineste mama min og litt frukt til å lage fruktsalat nå før jeg drar! 
Mama begynte å gråte når hun fikk blomstene og da fikk jeg så vondt inni meg. Tenk, alle de gangene jeg ikke har turt å spørre om å få gå ut for hun har vært i dårlig humør. Og nå vil jeg ikke dra fra henne. Hun sitter å broderer for harde livet nå for å bli ferdig med huipilen, bare så jeg får ta den med hjem... 

Jeg har verdens beste familie! Kunne ikke bedt om en annen!!! 

Men ja, da blir dette siste innlegg fra casa de Rosado Martinez... 


Neste blir kanskje på flyplassen i morgen... 12 timer aleine! 

:))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar