mandag 9. juni 2014

Mandag

Våkna klokka 10 i dag og da stod mama å vasket klær for harde livet. Lite visste hun om at jeg faktisk har ferie nå (trodde de hadde fått med seg det, men neivel...), men da lovet hun en tur til Tuxtla i morgen sånn at jeg ikke skal kjede meg. :)))

Nå venter jeg på middag også blir det en tur ut med Juliette i ettermiddag.

I gårkveld ble jeg med mama til legen for hun er forkjørla. Hun spurte meg om vi blir forkjørla i Norge også. "Ja, men vi drar ikke til legen bare fordi vi er forkjørla. Legg deg og sov noen dager og drikk god te." "Nei, men jeg har så vondt i halsen også, så må få medisiner..." Haha, lol! Her skal man til legen for hver minste ting. Jaja, de får styre som de vil... Bortkasta penger synes nå jeg da, men det får være min mening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar