onsdag 25. juni 2014

Two down, me to go

Nå har jeg vært og sagt hade til Juliette og Elias. Utrolig trist å se de dra. Kan ikke tro at i morgen er det min tur. Komisk som det er, stod alle og gråt, mens jeg sto å gliste (hva er galt med meg?). Jeg ville gråte, men ikke en eneste tåre kom... I morgen blir det nok værre for da er det faktisk jeg som drar! 

Nå venter vi på Paco, så skal vi ut å spise clayuda for aller siste gang. Jeg har blitt så glad i familien at dette er jo bare helt grusomt. 

Koffert nummer én er i alle fall ferdigpakket med denne dukka her oppi :))))


Kjøpt inn tre ting man ikke kan dra fra i Mexico: Tequila, salsa valentina og bønner! 

meksikaneren gleder seg til å se dere alle!!!!!! 20:45 på Gardemoen på lørdag, kom kom! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar