fredag 13. juni 2014

Nå er det varmt!

I går kveld måtte jeg bare smøre meg inn med myggkrem og myggspray for å legge meg ute! Det er innmari varmt her nå, idag var det vel rundt 40 grader. 

Nå har jeg også gjort meg klar for en natt i hengekøya, for det er altså ikke menneskelig å sove på rommet mitt. Hvor er klimaanlegget?!? 

Jeg sover godt i hengekøya så det er bare deilig å ligge her! Men jeg sverger til Gud at jeg så et romvesen i går. Jeg lå og trykka på mobilen da jeg så det blink et lys noen meter unna. Plutselig blink det igjen noen meter unna der igjen. Enda en gang blinka det, bare nå nærmere meg. Og plutselig blinka det igjen rett foran trynet mitt. Så blinka det noen meter til høyre og enda en gang før det ble borte. Det kan umulig ha vært en vanlig flue for jeg har aldri sett på makan! Jeg ble i alle fall livredd og tenkte at nå kom jeg til å dø. Men jeg er her i dag og ligger igjen ute, hoho! 

Nattinatt alle sammen :) vi snakkes! 13 dager til jeg reiser hjem!!!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar