torsdag 19. juni 2014

Herlig tur med de aller beste

Heiaaa!

I dag tidelig kom jeg hjem fra en utrolig fin tur med en fantastisk gjeng. Kan ikke tro at jeg skal reise fra dem om én uke. Bare på et år har jeg lært å kjenne meg selv og jeg har også lært mye om vennene i Norge, bare ved å bli kjent med disse herlige utvekslingsstudentene her i Ixtepec! Kunne ikke bedt om noen flere venner. 

Vi dro altså til et sted som heter Puerto Escondidos som ligger ved kysten rundt 6 timer unna Ixtepec. Vi dro søndagskvelden og var da fremme på mandagsmorran. Bussturen var helt forferdelig, kald og svingete... Så vi sov noen timer før vi tok turen på stranda! Puerto er visst det beste stedet i Mexico for surfere å dra, så det var jo proppfult av solbrune, kjekke surfere, hoho. 

På kvelden spiste vi (eller de andre spiste mens jeg så på) også ble det bare en hyggelig kveld med dansing og prating. 

Alle som kjenner meg vet jo hvordan jeg er i varmen, så jeg har ikke spist siden søndag, samtidig om at jeg bor på do, der det enten kommer ut opp eller nede. Så jeg hadde veldig lite energi og holdt meg på rommet både tirsdag og i går. Men det er jo fotball på tv hele dagen så det gikk jo helt fint :)

Ble jo med på en ridetur på stranda og det er det vondeste eg har gjort! Hesten løp som en gal og ville absolutt ikke stoppe. Jeg holdt på å falle av flere ganger og nå er jeg støl over hele kroppen. 

Jeg blir tagget i bilder på facebook, men av visse grunner godtar jeg ikke taggene før jeg er tilbake i Norge, haha...! 

Bilde fra bussen da

Som sagt, én uke igjen!!!!! Har litt å gjøre disse siste dagene. Etterpå skal jeg ringe og spørre etter ekstra koffert. I morgen skal jeg ut å kjøpe ekstra koffert. Så skal jeg sende gave hjem på mandag. I tillegg er det jo masse fotball som får tiden til å gå, wiii :)

Håper alle har det fint hjemme! I morgen er det VG-lista og alle bør dra... Cody Simpson skal stå på scena :oooo send meg bilder og snap porfis xD 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar