torsdag 5. juni 2014

Sommer, sol og latter og sang

Hej alla mina fans! 

Nå har jeg faktisk allerede fått sommerferie for skolen har eksamen de to siste ukene før den offisielle ferien starter. Det betyr 3 uker ferie nå før jeg reiser hjem. For at det ikke skal bli alt for kjedelig her i døve Ixtepec prøver jeg å fylle alle dagene med småting å gjøre. 

I dag ble jeg med mama og Paco til Salina Cruz for å titte på klær på Liverpool. Så dro vi til Juchitan og spiste kinamat, naaam. Når jeg kom hjem dro jeg ut med Renate en tur. 

I gårkveld dro jeg til Juchitan og spiste crepizza med Elias og Paco, en frivillig fra YFU. Det var veldig koselig :)


Paco ble med oss på turen vi nettopp var på. Her med meg (hvis dere ikke så det xD) og Sillas fra Tyskland. 

I morgen tenkte jeg at jeg skal vaske Shakira. Stakkars lille jenta mi stinker sånn nå så hun trenger et bad. Så vil jeg finne ut av hva jeg vil ha med hjem til Norge og hva jeg skal legge igjen her. 

Nå er det forresten regntid her, så bare drittvær hele tiden. Hadde det bare vært litt sol kunne jeg dratt til Ojo hver dag eller sittet ute og solt meg. Da hadde i alle fall Norge sett litt nærmere ut...

Leter også med gjevne mellomrom på finn.no og alle mulige andre sider etter en ny jobb. Hvis noen voksne som leser bloggen min trenger en assistent i sommer er det bare å gi et lite pip. (Jeg snakker flytende norsk og engelsk, også har jeg et meget bra nivå på spansken min. Jeg skriver fort på pc også, hehe) 

Nei men fra spøk til revolver (eller dere kan si i fra hvis dere vil ha en assistent altså!!!!), nå må jeg legge fra meg bloggen. Tenkte jeg bare skulle si hei nå før jeg fikser neglene mine. Klarte og slutte å rive for en liten stund siden, så for en gangs skyld har jeg negler å stelle! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar