tirsdag 24. juni 2014

Vamos Mexico

Wooow, allerede på torsdag drar jeg. Hvor har det blitt av tiden?!? 

På lørdag dro jeg ut med de andre. Egentlig skulle vi på la bola, men det var fult, så da dro vi på en annen bar. Dro hjem i 2 tiden, når de andre endelig kom seg inn på la bola, haha. 

Venter på taxi

Mammaen til Alice. Gud så herlig hun var. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har sett hun før denne kvelden, men hun husket meg sååå godt fra den første YFU samlinga vi hadde i september/oktober. Hun sa at hvis valget var hennes, så ville hun at jeg skulle bo hos henne, for hun synes jeg var så god. (Hyggelig å si det foran Alice da, haha)


På søndag tok jeg min aller siste tur til kirka. Folkene der er jo så herlige, så var jo litt tris å si hade til dem. 
Etter kirka dro jeg til Rocio og hentet bussbilletten min. 20.15 på torsdagskvelden drar jeg!!! 
Etter det var det ut å cenar med alle!

I går samlet vi oss hos Manuel og så på fotballkamp. Mexico vant, som betyr at de er vidre i cupen. (Neste kamp er 29. juni klokka 19.00, og den skal jeg se enten jeg fortsatt har gjester i huset eller ikke!) 


Så var det ut å cenar igjen med gjengen :)

Måtte si hade til Arthuro stakkar... 

I dag skal jeg hente trajen min som er på rens, ellers har jeg ingen planer. 
Har allerede pakket en koffert stappfull og driver på med den andre. Jeg er så stressa over om jeg får med alt eller ikke :/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar