torsdag 26. desember 2013

Bursdagen til tia- bildedryss

HBursdagen var alt i alt kjempe koselig! Det var god mat og drikke og mye dansing. Heldigvis var Renate der så da ble det ikke noe kjedelig. Bursdagen startet i kirka klokka 12 og de fleste hadde dratt hjem fra festen rundt 22 tiden. På det meste var det rundt 200 gjester, så det var mange. 

Getting ready

Uten sminke, smykker og blomst i håret

Med sminke, smykker og blomst i håret

Hele antrekket

Bakfra

Utenfor kirka med Reitan

Mama hermosa

Anel

Prima Karla! Hun er en del lavere enn meg ja...

Tia Irma med barna og mannen sin

Med kjæresten til kusina mi

Med abuela

Med mama

Med familien til Hannia

Og til slutt med de beste: meg og Reitan 



Hannia med kusina si (tror jeg)




Rene barbiedukka! Nydelige jenta mi 

Meg og kusine fra cerca de México City



Meget utydelig bilde jeg fant på face... Renate, primo Ivan og meg

Sociales-læreren aka gordita var også der


En veldig bra dag! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar