mandag 30. desember 2013

Weeey

Noen dager siden sist nå, så tenkte å komme med en liten oppdatering! 

På lørdag var det jo altså 15 årsdagen til Karla, søstera til Renate. Etter mye frem og tilbake om hva jeg skulle ha på meg kom jeg frem til at jeg skulle ta den hvite kjolen i stede for den lyseblå. Klokka 20 dro jeg til Garibaldi for å møte Rolf og Sergio for å dra med dem. 

Når vi kom frem møtte vi noen av de andre utvekslingsstudentene. Det ble servert mat, vi spiste hamburger. Og etter maten ble det dansing og prating resten av kvelden. Jeg dro hjem halv 3 med de to jeg kom med. Dette var den beste bursdagen jeg har vært på siden jeg kom hit. Og sikkert den største jeg noen gang kommer til å dra i. Det var innmari mange gjester! 



Snuppelura

Fetteren til Renate! Veldig morsom fyr 

Det var litt mye vind, så håret sto til alle kanter 

Renate med bursdagsjenta

I går skypet jeg en god stund med Pernille. Og på kvelden dro jeg ut med Juliette, Elias, Rolf og Paco. 

I dag spurte Anel meg om jeg vil bli med henne på middag hos noen venner av henne, så håper jeg får lov til det! 

I morgen er det nyttårsaften og da blir det middag med familien først, deretter ut på fest med Anel. Heldigvis er festen hjemme hos Samira så da har jeg noen på min alder å henge med. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar