søndag 22. desember 2013

Pittelillejulaften

Nå er det allerede 22. desember. Selvom jeg har hatt ferie nesten hele desember har tiden gått veldig fort. Noe som er bra, for hadde den gått sakte hadde jeg endt opp med å pakke kofferten og kommet hjem, for det er litt deprimerende å være her når det ikke er ordentlig jul... 

I dag har vi vært en tur i kirka der alle var veldig triste. Mama fortalte at en hermana fra kirka hadde blitt skutt og drept på mandag... Så det var kjempe trist! 
Etter kirka dro vi rett til tia Irma der det var fult hus og alle styrte med å lage mat. Ja, alle unntatt meg da, som lå å så på tv i noen timer... (Jeg spurte om de ville ha hjelp, men det trengte de ikke)! Antrekket mitt til i morgen er også klart og jeg gleder meg masse til å bruke den! 

Jeg var jo som sagt på et par XV años denne uka og det var helt greit. Den på torsdag var helt grei. Det var basseng for de som ville bade med klærne sine (jeg takket pent nei) også var det en ganske bra DJ. Det var mat for de som forsynte seg med det og kake til alle! 
Bursdagen på fredagen var litt kjedeligere, men den var mye større. Deisy, bursdagsbarnet, oppdrådde med noen av guttene fra klassen. De danset tre danser, med forskjellige antrekk til hver dans. Det var veldig gøy å se på. Spesielt gøy var det at guttene frivillig ble med på det, for jeg tviler på at noen av guttene i Norge hadde giddi det... 

Bursdagsjenta! Som Bokstavligtalt så ut som en barbiedukke, men det er veldig vanlig på disse XV añosene...

Fine Deisy og svette meg

Kakene



Skål!

Hahahaha, antrekket til guttene!!!



Hun foran er Christina fra Russland!

Nå har jeg lagt meg godt til rette for å se på film og lade opp til en lang dag i morgen! Filmen jeg skal se heter The spectacular now, og jeg tror den skal være veldig fin! 

Fest på lillejulaften er noe nytt for meg, så det blir artig! Vi snakkes og god jul til alle :) (jeg får sikkert ikke blogget på noen dager.. KANSKJE et innlegg med kun bilder før vi drar i morgen. Skal se hva jeg får til)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar