torsdag 12. desember 2013

Dagens innkjøp

Heiiii!

I dag har jeg allerede fått gjort litt.. Jeg var en tur på skolen for å hente gymumiformen. Den er jo bare så fantastisk flott, kan ikke gjøre annet enn å elske den! Lurer på hva bertene på Bjertnes hadde sagt om de måtte brukt denne uniformen i gymmen. Tror antall fravær hadde økt, for å si det sånn..

Det er jo ikke noe annet å si enn at den er grusom!

Stoffet er helt på tryne...

Wow, babe! 

Med den nisselua er det jo rene juledrakta dette!

Etter turen på skolen tok jeg en tur til Coppel for i går fant jeg et par sko jeg kan bruke på de neste bursdagene jeg skal på! 389 pesos kosta de, så det var jo en rimelig pris også! Jeg elsker de, og de er skikkelig gode å gå i!




Det var dagens innkjøp, nå blir det ikke mer på en stund igjen... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar