tirsdag 24. desember 2013

Julaften i dag

GOD JUL!

Nå er det julaften og jeg stor koser meg med familien... på skype! Jeg sitter hjemme alene. Huset har vært tomt siden jeg sto opp og jeg har virkelig ingen anelse om hvor familien er.
Det første jeg gjorde når jeg sto opp var å slå på skype med Eline. Hun tok meg med ned på kjøkkenet der jeg så mamma. Med en gang jeg så henne begynte jeg å gråte. Jeg prøvde, men jeg klarte ikke å holde det inne. Det var kjempe kjipt å se de stelle i stand til julemiddagen, mens jeg satt i senga i et tomt hus.

Når jeg hadde sluttet å gråte ble det mye bedre og det var koselig å følge med på det de drev med. Etter hver kom også farmor og bestefar på besøk så spiste det. Når de spiste tatt nettet ut hele tiden. Og da ble jeg kjempe frustrert! Jeg fikk dusjet og fikset meg litt før nettet ble ordentlig fikset igjen.



Nå ser jeg på at de åpner gaver og jeg skulle virkelig ønske at jeg var der med dem. Jeg gleder meg ubeskrivelig mye til jul neste år. Det skal bli helt perfekt!


Bestefar

Eline har også åpnet to julegaver som var til meg!!! Koselig at de husker på meg å selvom jeg ikke er der.




Lite vet jeg om hva som skjer i kveld. Men vi har noen få gaver under treet, pluss de vi har kjøpt til hverandre! Mat blir det vel også... 



Hvis dere sliter med å få opp julestemninger kan dere jo tenke på meg som sitter aleine i et tomt hus. Det er 25 grader ute. Ingen barneTV. Ingen tur til kirka. Ikke norsk mat. Nesten ingen gaver. Og ikke minst, ingen familie. Jeg har valgt dette selv, så jeg klager ikke, men bare tenk på meg om julestemningen deres er på bånn. Jeg lover dere at her er det ikke antydninger til julestemning engang!

Så kos dere masse med god mat og familien i dag! Spis litt ekstra for meg :)

Igjen, GOD JUL!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar