torsdag 19. desember 2013

Bursdagerrrrr

Nå skal det endelig skje litt her. I dag er det XV bursdag og det samme i morgen! XV bursdag, er 15årsdagen til jenter. Her er det veldig stort når jenter fyller 15 år. Jeg vet ikke så mye om bursdagen i dag, for jeg ble bedt i går. Men bursdagen i morgen tror jeg er ganske stor, for bunken med invitasjoner var svær! 


Noen av dere kjenner vel igjen denne, fra da jeg sa at jeg skulle som VIP-gjest på One Direciton! Det hadde jo vært noe det å...!

Og på mandag er det 50årslaget til tia Irma. Jeg har sett antrekket mitt og jeg synes det var veldig fint så jeg gleder meg til å bruke det! 

I går var jeg ute å kjøpte gaver til jentene + to nye topper til meg. Jeg føler jeg går i de samme klærne hele tiden, så trengte litt mer... Når jeg kom hjem måtte jeg trekke en lapp med navnet til den i familien jeg må kjøpe julegave til. Det et ofte sånn de gjør det her i Mexico. Den man skal kjøpe gave til er visst hemmelig for de andre, noe jeg ikke visste, så når Anel maste på meg om hvem jeg fikk sa jeg det! Hun lo seg i hjel og sa at det skulle være hemmelig. Så da er det hemmelig for dere å, men det jeg kan si er at jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe! Jeg gleder meg veldig til å se hvem som fikk meg :)



Tenker å ha på dette i kveld og kjole i morgen. 


Nå skal jeg hoppe i dusjen og deretter sy litt og bare slappe av og lade opp til kvelden! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar