lørdag 14. desember 2013

Lørdag

Hei og hei,

i går ble det ingen blogging for jeg måtte prøve å spare strøm på mobilen min, siden jeg lånte bort laderen min til Yajaira på torsdag. Skulle jo egentlig få den tilbake i går, men det skjedde jo ikke. Jeg har nå hatt 10% størm siden 20.00 i gårkveld. Utrolig hvor lenge mobilen varer i flymodus med null lysstyrke!

I går når jeg våknet hadde jeg så vondt i magen. Vel, jeg hadde fått mensen... Den første mensendagen for meg er alltid helt forferdelig i starten. I går hadde jeg bare lyst til å grine og at mamma skulle komme. Innimellom i Norge pleide mamma å komme med en våt, kald klut, legge den på magen min og passe på meg, hihi. Men i går måtte jeg komme jeg gjennom det aleine. Jeg spurte mama om hun hadde noen smertestillende, men hun er visst ikke så glad i piller og ga meg heller en kopp te. Det hjalp i kanskje 20 minutter før smerten kom tilbake.

Men selv med smerter vasket jeg og ryddet hele rommet. Ja, inkludert den støvete vifta mi, noen som tok lang tid. Mens jeg gjorde alt dette skypet jeg med mamma og pappa som drev på med maling i huset. Gleder meg til stua blir ferdig, selvom jeg ikke får testet ut sofaen før 28. juni.

I dag har jeg sydd litt mer på huipilen min, vasket klær og skypet med Pernille. Jeg klarte faktisk å sove litt lenge i dag (til 08.50). Etterpå er det fest hos en som jobber på AFS og jeg fikk lov av mama til å dra. Så nå skal jeg bare slappe av og lade opp til kvelden.

Slenger med et bilde av meg og oldemor, fordi hun fyller 95 år i dag!
Gratulerer så mye med dagen, oldemor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar