onsdag 11. desember 2013

Info

I starten blogget jeg jo litt om at papa tilbrakte mesteparten av tiden i Mexico City. Han var hjemmom kanskje annenhver helg eller noe. Jeg har jo ikke blogget noe mer om dette, men det betyr ikke at han sluttet å reise. Han er fortsatt ofte borte, men mindre enn før. Sånn det har vært de to siste månedene er at han kommer hjem lørdagsmorgen og reiser igjen enten mandags- eller tirsdagskvelden. 

I går satt jeg en god stund og pratet med papa og da ville han også forklare hvorfor han er borte så mye (selvom jeg har fått det forklart før). Men nå som han forklarte det litt nøye til meg, tenkte jeg at jeg kunne fortelle dere hvorfor han er så mye borte. 

Han og en annen lærer i Oaxaca reiser rundt og treffer lærere fra andre stater. På disse møtene forteller de om hvordan det er på skolene i statene de representerer. Og det er det. 

Mens papa er på disse reisene, er det vikarer som har klassene hans. Han fortalte at sånn skal det vært frem til den offisielle juleferien, men han vet ikke hva som skjer etter jul. Om han skal fortsette med turene, eller bli hjemme og jobbe som lærer. Jeg vil jo selvfølgelig at han skal bli hjemme, men det er ikke han som bestemmer, så vi får se... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar