søndag 15. desember 2013

Lat dag

Heisann,

festen i går var mye bedre enn den forrige festen, så jeg koste meg masse. Før vi dro på festen, dro jeg til Garibaldi med Elias for å spise clayuda. Lenge siden jeg har spist en ordentlig god clayuda nå... Vi var ikke så mange på festen, men det ble høy musikk og dansing selvom!

I dag har jeg skypet med familien som var hos farmor. Det var veldig koselig, for jeg har ikke pratet med farmor siden dagen jeg dro hjemmefra. Når familien dro hjem, skypet jeg litt mer med Eline for å hjelpe hun med matte lekser... Flinke meg!

Fine farmora mi

Ellers har jeg bare slappet av foran tven og sovet litt.. Tviler på det, men håper det blir clayuda i kveld! For det er lenge siden jeg har spist en skikkelig god en nå!

Vi snakkes

Frokosten min i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar