onsdag 11. september 2013

Avskjed med Anna

Heihei!

Så i går kom det en melding fra finske Anna på siden til oss utvekslingsstudentene her i Ixtepec om at vi måtte møte henne i Garibaldi i 19.00 fordi hun hadde noe viktig å fortelle oss. Alle har visst at Anna ikke har hatt det noe bra her, så jeg ble redd hun skulle reise hjem til Finland. Hun skrev til meg at hun hadde fått en ny familien, men den er helt nord i landet og hun skulle dra i dag (11.09). Jeg synes dette var kjempe trist for Anna er virkelig en herlig person! Jeg og Renate pratet sammen og bestemte oss for å kjøpe en gave til Anna som et minne fra oss crazy norwegians. 

Den fantastisk flotte kreative gaven! 


På handleturen møtte vi denne herlige babyen. Vi spurte moren hvor mange måneder hun var og da sa hun at hun var  16 dager!!!


Meg med gullet. Hun hadde allerede fått hull i ørene, noe så nusselig. Og hun hadde masse, masse svart hår på hodet. Jeg ble helt frelst!


The crazy Norwegians and Anna! 


Gomma miss u so much, baby



Jeg håper Anna får det mye bedre hos sin nye familie for hun har virkelig ikke hatt det lett her. Hun blir selvfølgelig savnet masse!




1 kommentar:

  1. Håper dere holder kontakten og at dere sees igjen i løpet av oppholdet! Håper hun vil trives hos sin nye familie, ellers får du ta deg en liten prat med mama ;)

    SvarSlett