torsdag 12. september 2013

Dagen i dag, ja

Skolen i dag var itt annerledes. Vi startet dagen med 3 timer "aktivitet" som vil si at den første timen gikk til kosting og rydding av skoleområdet, den andre timen gikk til leker og den tredje timen gikk til "fiesta" (mat og brus)! Det var veldig gøy å gjøre noe litt annerledes for en gangs skyld. Resten av skoledagen gikk som normalt.

Når jeg kom hjem spiste vi og vi spiste nudler!!! Fytti så sykt godt! Da tenkte jeg på deg, Pernille. Det var ikke nudler fra verken Norge eller Mexico, men de var sendt fra Thailand fra Ying som bodde her i fjor. Etter mat satt vi ute i den nye stuen (ja, vi har stue ute.. Kan legge ut bilder i morgen) og mens mama så på Laura (verdens sykeste talkshow: alle sitter å griner og skriker til hverandre, jeg skjønner ingen ting av hva de driver med) sovna jeg en times tid. 

Jeg og Anel dro for å trene zumba i 20.00 tiden og det var kjempe deilig! Vi danset tilogmed til Take on me!! I bilen hjem spurte Anel meg litt om gutter. Hun (og mama) har trodd at jeg har hatt en kjæreste her, haha... Men jeg har bekreftet det for dem i dag at det har jeg ikke. Men nå tror Anel at jeg er forelska i en gutt for jeg sa ja til det når hun spurte. Men jeg skjønte jo ikke hva hun spurte om, og når jeg ikke forstår ting her sier jeg alltid "si" i stede for "no entiendo". I alle fall, hun synes dette var gøy og ville prate mer med meg om det i morgen. Can't wait... Det var i alle fall en vellykket treningsøkt og resultatene er synlige (bilder er med)! 

På lørdag skal jeg og bror ha litt søster-bror tid, så vi skal på noe spennende, men det er hemmelig for dere! Forteller mer om det etter jeg har vært der :) 

Aktivitet... Forresten, buksene de har på (de grusomme røde buksene) er gymbuksene og etter hvert får jeg sånne å tror jeg.

Samira og ei jente

Disse to guttene er utrolig nusselige og de går i den ene klassen min. De er veldig feminine begge to!

Renate leker at hun har venner #del2

Hot-cakes til kveldsmat :))

Kvaliteten er på topp! 

Se her ja! FØR TRENING

ETTER TRENING! Helt syke greier, virkelig








1 kommentar:

  1. Hahaha! Skikkelig effektiv zumba i Mexico, skjønner jeg :p
    Ting faller litt på plass i forhold til hvorfor mama dro ned kjolen din, dro i den tighte buksa di samt gjemte den bort for en stund og hvorfor du må bruke ekstra lange "ting" under skjørtet på skoleuniformen - hun tror jo rett og slett at du har vært på sjekker'n! Hahaha! Blir spennende å se om du klarer å oppklare dette for Anel i dag.
    Høres spennende ut med bror/søster-tid! :)

    SvarSlett