lørdag 7. september 2013

Lite som skjer

Heihei! Nå har jeg ikke vært så flink til å blogge hver dag, men det er fordi det ikke skjer så mye. 

Etter jeg hadde vært på Salina Cruz var jeg hjemme en stund før jeg gikk ut med Juliette og Esben. Vi gikk egentlig bare litt rundt og satte oss ned på en juice cafe og drakk juice og spiste is. Juliette kjøpte seg fritert brød med sukker på et annet sted som hun ba meg smake på. Det var utrolig godt, men også utrolig usunt, haha. Jeg var kjempe dårlig i magen, noe jeg har vært den siste tiden her, så rundt 8 dro jeg hjem for jeg klarte ikke å være ute lenger. Jeg hadde kjøpt neglelakk når vi var ute, så jeg lakker neglene når jeg kom hjem. 

På torsdag gjorde jeg ingen verdens ting annet enn å være på skolen. Torsdag betyr lang skole dag: fra 07.00 til 14.30. Var sånn passe død etter skolen, så jeg ble liggende i senga resten av dagen.

På fredag var det ikke lang skoledag, jeg startet 09.00. Jeg gikk ned for å spise frokost og da hadde allerede mama lagd det til meg. Jeg aner ikke hva det var, men det var godt! Sjokolademelken mama lager er kjempe god. Det er vanlig sjokopulver og melk, men hun blander det ut i en blender. 
Når jeg kom hjem fra skolen slappet jeg av hele dagen. Jeg sov en time og tok livet med ro. Jeg og mama dro til søsteren hennes for å spise. Jeg la meg i hengekøya i stua for å se på fotball-kamp (México-Hoduras), men jeg vet ikke hvordan kampen endte for jeg sovnet. 

I dag vet jeg ikke om det skjer noe spesielt. Jeg skal vel vaske litt klær og bare ta det med ro. Kanskje jeg tar en tur til Garibaldi med noen av de andre! Ha en fin dag alle sammen (eller den er vel snart over i Norge?) :)


Kjekken

Noen jenter i 101. Alle i den klassen er visst 14 og 15 år, så vet ikke helt hva jeg og Elias gjør i den...

Hadde besøk av denne her om dagen! Vet ikke om den fortsatt er her eller om den er borte... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar