søndag 15. september 2013

Dagen i går

I går (14.09) trengte jeg virkelig å vaske klær for jeg hadde ikke mer rent undertøy, men selvfølgelig regnet det og jeg fikk ikke vasket klær her. Jeg måtte dra til tia Irma for å vaske de. Heldigvis hadde hun vaskemaskin, så den tok alle klærne, mens jeg tok undertøyet. Når jeg kom hjem møtte papa meg i døra. Endelig er han hjemme og nå tror jeg an blir for en stund! Vi dro ut og handlet litt, så dro vi hjem og spiste og fikset oss. Jeg og mama dro ut igjen for vi skulle på baby shower! Det var kjempe gøy med masse morsomme leker. Når man er på bursdager og andre eventer her, får man masse goodiebags og diverse, så jeg kommer aldri tomhendt hjem fra sånt! 

Etter dette dro vi til tia Irma igjen. Det var visst en ganske stor boksekamp i går kveld, så vi dro ikke hjem før etter 12. Kusina mi er 94er så jeg gikk inn på youtube og viste henne alle festlighetene hun hadde drevet med i mai om hun hadde bodd i Norge. Ut i fra uttrykkene hennes så det ut som at hun synes russefeiringa var veldig rart. 

Daten med bror ble ikke noe av i dag fordi det var avlyst pga været, men det er på mandag i stede så da blir det da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar