mandag 9. september 2013

Kosedag med YFU Ixtepec

Holis! 

I dag var jeg i kirken med mama og Anel og det var veldig koselig. Hver gang jeg har vært der har den som holder prekenen nevnt meg mens han/hun står foran alle og alle snur seg og stirrer på meg og smiler. Skjønner ikke hva han/hun sier, men mama sier alltid at jeg må si "gracias" så da gjør jeg det. Kirka her er mye morsommere enn kirka i Norge! 

Når vi kom hjem dro vi rett til et "badeland" for å møte de andre utvekslingsstudentene fra YFU. Jeg trodde det bare var jeg og mama som skulle dra, men vi hadde med oss Paco, tia Irma, Karla, søsteren til Karla, Anel, Manuel og Ximena. Det var koselig at vi ble så mange. Det ble servert mat der for alle hadde med litt hver. Vi danset og pratet. Det var også en form for dyrepark der, så jeg gikk en tur inn dit sammen med Anna og Merle. 


Vi var den største familien der, tjohei! 

Alma koste seg med Memo... 


Ekorn...

Mini-rev. Apropo rev: alle bør høre sangen til Ylvis brødrene (The Fox) om what the fox says. Jeg døde første gang jeg hørte den!

Sånne jeg har på rommet. Bare de er selvfølgelig litt mindre da ;)


Denne karen var utrolig nydelig! 



Påfugl :)












1 kommentar:

  1. Moro at så mange i familien din stiller opp for deg på slike arrangementer da! :D Sikkert fordi du er så flink til å gå i kirken ;)

    SvarSlett