fredag 13. september 2013

Rengdag

Hola! 

I dag har det regnet hele dagen, og nok et par strømper ble ødelagte. 
Jeg startet på skolen 09.00, men da hadde jeg fritime, så da var det fri til etter lunsj. Men klassen jeg skulle være med etter lunsj hadde eksamen, så da ble det enda en fritime, noe som vil si at jeg kunne startet på skolen 11.30! Jaja, jeg synes det er koselig å sitte i kantina med vennene mine og prate i noen timer. Dessuten har skolen en hund som løper rundt, og jeg har blitt veldig glad i den. Alle klikker på meg når jeg klapper den, men jeg bryr meg ikke så mye om hva de sier. Jeg koser ikke akkurat med den, for den har masse flått på seg, men jeg klapper den på hodet, så for meg er det ikke et problem. Jeg matet den med litt av lunsjen min og noe kakegreier Elias hadde med seg også fjernet jeg noe greier den hadde rundt øynene. 
Vi hadde et fag som heter taller et eller annet, jeg vet ikke hva dette faget handler om, men vi skulle gjøre noen oppgaver i boka vår og jeg skjønte faktisk hva jeg skulle gjøre og fikk til oppgavene! Jeg gikk til læreren for å få det godkjent og alt var riktig, så jeg fikk applaus fra klassen! Endelig prestert i timen. Jeg ble super fornøyd, og læreren ble imponert. Elias satt med Samira og pratet hele timen, så jeg tror jeg fikk et pluss i boka til læreren siden jeg jobbet og fulgte med. Flinke Marthe-mor! 

Etter skolen dro jeg til Garibaldi med Renate. Sergio og Rolf var der også først, men de dro med en gang. Jeg og Renate gikk til coppel for å kjøpe flere strømper. Jeg kjøpte også en skjorte som er super deilig å ha på og den kostet bare 70 kr! Vi gikk til en restaurant og spiste hamburger og koste oss. Etter maten gikk vi tilbake til Garibaldi og kjøpte oss en mini-Cola og en mini muffin og satte oss ned med Alejandro, Gabriel og noen andre. Det et litt kleint å sitte med meksikanere som ikke kan engelsk når vi ikke kan spansk. Det blir en del klein stillhet... 

Kvelden i dag tilbringes som vanlig hos tia Irma og jeg synes det er like koselig å være her hver gang! Spiser masse god mat:) 

Kaker ble servert i kantina i dag, namnam!

Den var ikke noe god da men... Kakene her er helt vannet ut, så det smaker veldig rart.

Vi hadde det veldig morsomt på restauranten. Vi lo skikkelig høyt hele tiden, så alle stirret på oss!
Den nye skjorta! 

Den trenger jeg på det jeg og Paco skal på i morgen. Jeg gleder meg skikkelig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar