onsdag 11. september 2013

Uten tittel

Heihei!

I dag sto jeg opp litt tidligere enn vanlig for jeg måtte dusje. Hadde tenkt å dusje i går kveld, men når jeg rett før jeg skulle gå på badet, bestemte mama seg for å vaske hele badet. Da var klokka 23.00 så jeg droppet å dusje. #yoloswag 
Første time i dag deltok ikke jeg og Elias i for klassen hadde eksamen. Da ble vi sittende i kantina med Renate, Samira og Rolf. Jeg og Renate gikk til kiosken på andre siden av veien og kjøpte litt godsaker! 

Resten av dagen tilbrakte jeg med den ene klassen jeg har timer med, 101. Dette er favorittklassen min! Alle er kjempe søte og alle samler seg rundt meg hele tiden for å spørre meg ut om alt mulig rart. Det er litt slitsomt for de prater utrolig høyt og alle prater i munnen på hverandre. Mama har drevet å pratet om en gutt på skolen min som heter Victor og sagt ett eller annet om st han liker meg,men jeg har ikke skjønt hvem han er... Før i dag!! Han går i 101 og jeg har pratet ganske mye med han, men har ikke visst navnet hans stakkars. Han liker meg visst veldig godt, haha! 

Etter skolen i dag har jeg spist, tatt oppvasken etter maten og bare slappet av. Skal ut å kjøpe noe "bokbind" greier til bøkene mine etterpå. Nå ligger jeg i sofaen og ser på Lykke til Charlie på spansk. 

Etterpå legger jeg ut innlegget om den fantastiske skolen min, så håper alle sjekker det ut! Håper ingen har skyhøye forventninger til skolen for vel... dette er Mexico. 


Frokost ja... Sunne nordmenn i Mexico! 


Rolf med vannflaska si.. Tror jeg skal starte å gjøre som han! 


Rolf fra Belgia og  Renate fra Molde.


Jeg har også skypet med Pørn i dag. Hun har på seg genseren min, så koselig!




1 kommentar: