mandag 16. september 2013

Rodeo kveld!

Holiii

Jeg gikk ned etter hvert i dag og mama bare lo når hun så meg. Hun hadde blitt litt stressa når jeg ikke kom hjem, men hun skjønte at jeg var ute med Paco. Ingen sure miner altså, så det var bra! 

Jeg lå en god stund i sofaen og så på tv, før jeg sloknet en times tid. Når jeg våknet igjen spurte mama om vi skulle dra et sted (husker ikke hva det heter) og jeg ble med. Det tok litt over en time å kjøre dit, og vi kjørte hele den lange veien kun for å spise kinamat. Men det var verdt det! Maten var kjempe god.

Når vi kom hjem fikset jeg meg for det jeg og Paco skulle. Vi var på RODEO SHOW! Jeg trodde det bare skulle være oss, men Anel og Ximena var også med, pluss folkene fra i natt. Det var ikke så gøy som jeg hadde håpet for det var mye venting mellom hver okse. Midt i showet kom jeg på hva jeg egentlig synes om dette, og for meg er det dyreplageri! Jeg synes veldig synd på oksene, men det var underholdende å se på. Klokka 00 var jeg hjemme igjen og nå er jeg heeelt totalt utslitt! Det blir en kjempe hard dag i morgen... 
(Jeg prøvde å ta bilder at rodeo showet, men det var helt svart så man ser ingen ting på bildene-.-) 


2 kommentarer:

  1. Du burde jo ha blogget om hva du drev med på søndag og hvorfor... :p Pluss lagt ut noen bilder av hvor fine du og mama var :)

    SvarSlett
  2. Eehm, da ble ikke innlegget lagt ut.. legger det ut nå!

    SvarSlett