fredag 20. september 2013

Oppdatering

Heihei! Siden tirsdag har det ikke skjedd så mye... Men lager et lite innlegg om det jeg har gjort.

På tirsdag var det tilbake til skolen, noe som var unødveldig for meg og Elias siden lærerne vi skulle ha, ikke var på skolen sv forskjellige grunner. Så klokka 11 dro vi hjem. Jeg slappet av noen timer før jeg, mama, Paco, tio og Hannia dro til Juchitan for å fikse noe greier og spise. Når vi kom hjem igjen så jeg litt på tv og koste me med Hannia. Hannia er den 7 år gamle jenta og hun er så og si bestevennen min her, haha! Jeg og Elias dro til Garibaldi for å møte Alejandro og noen andre. Vi råna litt rundt i en liten boble, så kjøpte vi pannekaker med nutella og banan. Det regnet kjempe masse, men det var hyggelig selvom :)

På onsdag slappet jeg av hele dagen etter skolen. Jeg skypet rundt en time med Pernille. Jeg savner henne utrolig mye nå... Og etter det skypet jeg en stund med Ebba fra Sverige som jeg møtte i Tyrkia! Jeg så også på Pretty Little Liars på tven!! Det var selvfølgelig dubbet til spansk, men jeg har jo sett det før... 

Jeg oppdaterte også iOS på onsdag, noe som gjorde at klokka mi stilte seg tilbake 2 timer. Dette fant jeg ikke ut før jeg våknet på torsdag! Jeg trodde klokka var 6, så jeg tok meg god tid. Men så fikk jeg meldinger av både Renate og Elias der de spurte hvor jeg var! Jeg skjønte jo ingen ting så jeg skrev at jeg lå i senga.. Så fikk jeg en ny melding av Renate om at klokka var 8!! Så jeg kom altså 2 timer forseint til skolen i går... Når jeg kom klokka 9 skulle vi ha sociales, men hun jeg danset med på søndag hadde visst spurt læreren min om jeg kunne være med på dans i stede, og det var greit så jeg hadde mekanisk dans i én time! Jeg synes det var kjempe gøy og eg tror jeg fikk bytte ut sociales med dans resten av semesteret! Rundt 7 dro jeg til Garibaldi for å møte de andre. Jeg kjøpte meg pannekake i går også! Den er utrolig god. Når jeg kom hjem fikk jeg melding av Elias om at han skulle droppe første time på skolen på fredag (idag) fordi vi skulle ha dans og det ville han ikke.

Når jeg våknet klokka 8 pøsregnet det, så jeg sendte han melding og sa at jeg joinet å droppe dansinga. Halv 9 ringer han meg og sier at skolen i dag er avlyst. Grunn: det regnet. Så da fikk jeg sovet enda lenger og har bare tatt det med ro hele dagen. Nå i kveld skal jeg ut på enda en ny calenda. Håper det er litt morsommere i dag! Skal prøve å ta litt bilder i dag hvis det ikke regner, men ikke få for høye forhåpninger...

Et bilde av den herlige hunden på skolen!


Hannia koser seg med seigmenn! Alle her synes det er skikkelig godt, så det er bare å fortsette å sende over mamma ;)





Agurk meg chilli og sitron. Hadde det ikke vært for sitronen hadde det faktisk vært veldig godt! Jeg har begynt å spise mer og mer sterk mat, yeey! 


Selvom hun er meksikaner og har vokst opp med dette, synes hun det var surt!


Svenske Ebba!

Deilige frokosten min i dag! For første gang lagde jeg sjokomelken selv (stolt)! Jeg husker ikke helt hva maten heter, men det er noe friterte greier med kjøtt inni også tar eg kål og ost på toppen. Veldig godt :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar