søndag 4. august 2013

Avskjedsfest

Heihei!

Dette har vært en lang og følelsesladet dag. Mamma og pappa har vært utrolig flinke til å stelle i stand en liten avskjedsfest hjemme og jeg har fått masse hyggelig besøk av venner og familie. Rart å tenke på at i dag var siste gangen jeg ser disse flotte menneskene på en stund! Begynner å skjønne nå at jeg faktisk skal bort et helt år. Men jeg fikk noen utrolig koselige kort med masse fine bilder som jeg pakker med i kofferten, så når jeg får litt hjemlengsel kan jeg titte på de. Jeg er kjempe takknemmelig for at jeg har så mange fine venner som jeg har :)
Det har vært en super dag! Tusen takk til verdens beste mamma og pappa som har gjort denne dagen så bra.

Nå begynner klokka å bli mye så jeg får legge meg. Tidelig opp i morgen for å gjør alt det siste som må gjøres. Slenger med noen bilder fra dagen i dag. (Jeg lærer fortsatt hvordan jeg bruker denne siden, så bildetekst kommer på alle bildene etter hvert, men skjønner ikke hvordan jeg fikk det på de to første bildene)

Herligste ML
Søte Thanh


 


 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar