torsdag 15. august 2013

Update

Vel, nå sitter jeg inne å ser på tv med Ximena for ute er det umulig å være. Regnet pøser ned!

På skolen i dag kunne man kjøpe skoleuniformer og jeg kjøpte 2 t-skjorter. Skjørtet var ikke noe fint, så tanta til en venninne på skolen skal sy et til meg, så da får jeg ikke full uniform før neste uke. Det er litt dumt, for det er utrolig varmt å gå i olabukse på skolen, men får bare tenke på at det ikke er for alltid! Kantina på skolen er også utrolig bra! De har masse forskjellig mat til en utrolig billig penge. I dag kjøpte jeg to store vann, en Pepsi og en stor baguett for kun 15 kr!! Hvis det skal fortsette sånn, vet jeg om en som kommer til å legge på seg noen kilo.

Når jeg kom hjem fra skolen tok Paco og Anel meg med på en cafe/restaurant før vi skulle dra på en fest. Jeg var kjempe sliten etter skolen så Paco kjørte meg hjem, så dro de på fest uten meg. Har jo mange fler muligheter til å oppleve meksikanske fieaster!

En ting jeg ikke kommer til å vende meg helt til er den kalde morgen dusjen. Jeg elsker å dusje med varmt vann, men her er vannet iskaldt! Det føles ekstra kaldt når jeg er trøtt og det er tidelig på morningen. 

Slenger med noen bilder av venner fra skolen. Navnene dems er skikkelig avanserte så jeg vet ikke hva de heter enda, men lærer det nok etter hvert :)


 
 


 


1 kommentar:

  1. Kremt - kanskje på tide å sette i gang med noe salsa eller zumba...? ;)

    SvarSlett